Verzorger

27-03-2024

verzorger/sportmasseur (m/v)

Sportclub Monster, niet de grootste …. wel de mooiste! is opzoek naar een verzorger/sportmasseur (m/v)
voor de dinsdag- of donderdagavond en tevens voor de begeleiding van het eerste elftal op de zaterdag.

Als verzorger ben je onderdeel van de staf van Sportclub Monster en werk je nauw samen met de selectietrainers, medische staf en spelers.
Naast het verzorgen van de blessures van de selectiespelers zal je ook het beheer krijgen over de voorraad van het verzorgingsmateriaal et cetera.

Ben jij enthousiast en gedreven om er een mooie tijd van te maken en heb jij zin om de gezelligste sportclub van het Westland te versterken
of heb je vragen? Mail dan gerust naar [email protected]

Reageren op de vacature